Tijdens de vorige ALV is de bespreking van de jaarrekeningen niet afgerond, vanwege een aantal openstaande zaken. Daarom wordt op 7 oktober (van 19.30 tot 20.30 uur) een nieuwe digitale ALV georganiseerd over dit thema.
In 2019 is de boekhouding vereenvoudigd en vorig jaar en de jaren daarvoor heeft een extern financieel administratiekantoor de cijfers bijgehouden. De stukken die waren opgesteld hadden betrekking op cijfermateriaal dat is overgeleverd uit 2017 en op cijfermateriaal van het externe administratiekantoor, wat gebruikt is voor de nieuwe boekhoudstructuur. Daardoor zijn de cijfers, en met name de balansen die zijn opgemaakt na 2017, niet consistent gebleken. De inconsistenties, die dus doorwerken in de boeken na 2017, moesten worden opgelost voordat de ALV om decharge gevraagd kan worden voor de jaren 2018-2019 en 2020.
Inmiddels zijn de boeken in orde en heeft het bestuur besloten om een speciale financiële ALV te organiseren om decharge voor de boeken te vragen. Wil je hierbij aanwezig zijn, meld je dan aan via info@bvpa.nl
Inmiddels zijn de boeken in orde en heeft het bestuur besloten om een speciale financiële ALV te organiseren om decharge voor de boeken te vragen. Wil je hierbij aanwezig zijn, meld je dan aan via info@bvpa.nl