In de afgelopen maanden is het BVPA-bestuur druk doende geweest om de ledenadministratie anders in te richten. Het onderbrengen van de ledenadministratie in 'Mijn BVPA’ zorgt voor meer gebruikersgemak en een aanzienlijke kostenbesparing. Maandag 16 november gaan we daarom live met een vernieuwde ‘Mijn BVPA’.
Wat betekent dit voor BVPA-leden?
- Alle gegevens met betrekking tot het lidmaatschap kunnen BVPA-leden zelf beheren en elk moment aanpassen.
- Facturatie van de contributie gebeurt per 2021 vanuit ‘Mijn BVPA’. Facturen kunnen direct met iDeal worden betaald via een link in de e-mail. Alle facturen zijn in ‘Mijn BVPA’ terug te zien en te downloaden. BVPA-leden kunnen hier ook zelf een apart factuuradres opgeven. Zo kan de rekening van het persoonlijk lidmaatschap toch aan een eventuele werkgever worden verzonden.
- Wanneer een lid na ontvangst van de contributiefactuur gegevens aanpast of toevoegt via ‘Mijn BVPA’, worden deze direct verwerkt en kan de aangepaste factuur worden gedownload.
- Wanneer leden zich aanmelden voor een bijeenkomst of masterclass ontvangen zij via het nieuwe systeem direct een bevestiging.
- Deelnamekosten voor bijeenkomsten en masterclasses worden bij aanmelding voldaan via iDeal. De factuur staat dan direct in ‘Mijn BVPA’ , zodat deze gedownload kan worden voor een eventuele declaratie bij de werkgever.