Ontwikkeling van het vakgebied en kennisplatform voor de beroepsgroep
BVPA Lobbylunch i.s.m. Contenture
25feb2021
Van achteraf meten naar vooraf weten. Met datagedreven stakeholder-communicatie.
Hoe krijgt communicatie meer impact? Door handig gebruik te maken van data inzichten.
Is dat moeilijk? Nee!
Maak je daarmee het verschil? Ja!
Hoe?
Dat zie je tijdens de Lobbylunch i.s.m. Contenture op donderdag 25 februari om 12:00 – 13.00 uur.
Tijdens dit webinar ontdek je hoe jij data kunt gebruiken. En wat dat doet voor jou als public affairs specialist. Paul Gremmen, strateeg bij Contenture, legt dit uit aan de hand van praktische inzichten, how-to’s en voorbeeldcases.
Je leert:
Waarom datagedreven communicatie zo effectief is
Welke data je nodig hebt om je doelen te bereiken
Hoe je deze data gebruikt in je strategie, advies en creatie
Case: contentplatform The Daily Milk (thedailymilk.nl) als effectief en fact -based antwoord op angstmarketing en desinformatie
Na deze interactieve sessie kun je het direct toepassen in je eigen organisatie.
Aanmelden?
Stuur een e-mail naar info@bvpa.nl en je ontvangt een bevestiging met daarin een link naar het webinar via ZOOM.
Wees er snel bij want VOL = VOL
Presentatie en moderatie Paul Gremmen, strateeg
Paul is oprichter van Contenture en pionier op het gebied van data driven content. ‘Van achteraf meten naar vooraf weten’ is zijn motto. Met de inzet van data wordt communicatie namelijk veel effectiever. Vanuit deze filosofie helpt hij organisaties bij het claimen van thought leadership en het vergroten van hun maatschappelijke impact.
Maarten Ros, head of business
Maarten adviseert directies en managers over de inzet van data bij communicatievraagstukken. Hij ziet nog te veel ‘zender gedreven’ communicatie in plaats van ‘ontvanger gericht’. En dat maakt veel communicatie onnodig ineffectief. ‘De digitale transformatie heeft ons smart phones en social media gebracht maar de belangrijkste winst moeten we nog boeken: die op de inhoud!’