15 jaar › Mijn BVPA › Gedragscode BVPA › Contact 070 204 40 77
! Uw browser is verouderd. - Update uw browser voor optimaal gebruik van deze website.
Menu ≡
  • Home
  • Over ons ▶
    • Over de BVPA
    • Gedragscode BVPA
    • Visie op het vak
    • Bestuur
    • Commissies ▶
      • BVPA Commissie Beroepsvorming
      • BVPA Commissie Europa
      • BVPA Ethische Commissie
      • BVPA Sprekerspoule
    • Statuten en reglementen
    • Lid worden
    • Sponsoring & vacature plaatsen
  • Actueel ▶
    • Nieuws
  • Agenda
  • Kennisbank
  • Leden ▶
    • Ledenlijst
    • Lid worden
  • Vacatures
  • Contact
Ontwikkeling van het vakgebied en kennisplatform voor de beroepsgroep
  • U bevindt zich hier:
  • BVPA
  • BVPA Lobbylunch i.s.m. Contenture

BVPA Lobbylunch i.s.m. Contenture

25 feb 2021
Van achteraf meten naar vooraf weten. Met datagedreven stakeholder-communicatie.
Hoe krijgt communicatie meer impact? Door handig gebruik te maken van data inzichten.

Is dat moeilijk? Nee!
Maak je daarmee het verschil? Ja!
Hoe?

Dat zie je tijdens de Lobbylunch i.s.m. Contenture op donderdag 25 februari om 12:00 – 13.00 uur.

Tijdens dit webinar ontdek je hoe jij data kunt gebruiken. En wat dat doet voor jou als public affairs specialist. Paul Gremmen, strateeg bij Contenture, legt dit uit aan de hand van praktische inzichten, how-to’s en voorbeeldcases.

Je leert:
  • Waarom datagedreven communicatie zo effectief is 
  • Welke data je nodig hebt om je doelen te bereiken 
  • Hoe je deze data gebruikt in je strategie, advies en creatie 
  • Case: contentplatform The Daily Milk (thedailymilk.nl) als effectief en fact -based antwoord op angstmarketing en desinformatie
Na deze interactieve sessie kun je het direct toepassen in je eigen organisatie.

Aanmelden?
Stuur een e-mail naar info@bvpa.nl en je ontvangt een bevestiging met daarin een link naar het webinar via ZOOM.
Wees er snel bij want VOL = VOL
 
Presentatie en moderatie
Paul Gremmen, strateeg
Paul is oprichter van Contenture en pionier op het gebied van data driven content. ‘Van achteraf meten naar vooraf weten’ is zijn motto. Met de inzet van data wordt communicatie namelijk veel effectiever. Vanuit deze filosofie helpt hij organisaties bij het claimen van thought leadership en het vergroten van hun maatschappelijke impact.

Maarten Ros, head of business
Maarten adviseert directies en managers over de inzet van data bij communicatievraagstukken. Hij ziet nog te veel ‘zender gedreven’ communicatie in plaats van ‘ontvanger gericht’. En dat maakt veel communicatie onnodig ineffectief. ‘De digitale transformatie heeft ons smart phones en social media gebracht maar de belangrijkste winst moeten we nog boeken: die op de inhoud!’
 
Dit interview verscheen onlangs in Logeion magazine C#7:
https://www.linkedin.com/pulse/het-wapen-van-communicatie-heet-smart-content-arjen-boukema/?trackingId=dHMhKa1oOoa5a8OnngVIkg%3D%3D
Waar Online
Tijd 12:00 - 13:00
Kosten Deelname is gratis
‹ Terug naar overzicht
Contact

Gerelateerd

Nieuws Agenda VacaturesDisclaimer
Beroepsvereniging voor Public Affairs
Postbus 674
2501 CR Den Haag
Tel: 070 204 40 77
Algemeen:
info@bvpa.nl

Ledenadministratie:
ledenadministratie@bvpa.nl
Disclaimer
Cookiebeleid
Website en CMS ontwikkeld door X-Interactive