Ontwikkeling van het vakgebied en kennisplatform voor de beroepsgroep
Masterclass 'Beïnvloedingscampagnes en digitale public affairs'
24sep2019
De tijd van achterkamertjes is voorbij. Beïnvloeden doe je in het zicht. Met campagnes. Met mensen die je steunen. Met een sterk verhaal.
Wij hebben een aanpak ontwikkeld die je helpt om op een vernieuwende manier je doelen te halen. Met een beïnvloedingscampagne maken we jouw public affairs-inzet zichtbaar en breiden we hem uit. Digital, grassroots, gedragswetenschap: we benutten alles om de steun te mobiliseren die nodig is.Die campagne laten we midden in jouw specifieke doelgroep terechtkomen. Bij precies de juiste stakeholders. Zodat er geen ontkomen aan is.
Tijdens deze masterclass laten we je zien hoe dat kan en wat de mogelijkheden zijn om met dit soort campagnes de volgende stap te zetten in jouw public affairs-werkzaamheden.
Deze masterclass zal worden gegeven door Mark Thiessen, o.m. oprichter van het bedrijf Meute in 2017.
Mark was jarenlang campagnestrateeg en online baas bij de VVD. Hij zette de digitale poot van een aantal winnende verkiezingscampagnes op.
Informatie:
Datum: Dinsdag 24 september 2019
Tijd: 12.15 - uiterlijk 14.00 uur. De inloop, inclusief broodjes, is van 11.45 tot 12.15 uur.
Locatie: Nieuwspoort, Lange Poten 10, 2511 CL Den Haag
Aanmelden kan via onderstaand formulier De kosten zijn € 15,-.
Deze masterclass maakt deel uit van de reeks "need to know" masterclasses.